. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, October 12, 2010

. . . cHentA kUh ! . . .

saye rinduuuuuuu awak.....
saye da lame tak nampak awak......
so..mmg ade sbb kan kenape saye perlu rindu.....
sepanjang awak tak disamping saye.....
saye slalu ingat kan awak....
saye rindu nak peluk awak kuat-kuat mcm selalu....
nak cium awak lame-lame sepenuh hati.....

beberapa tahun sudah kite bersama.....tetibe jer terpisah.....
awak meninggalkan saye ke....? no ! saye yang terpaksa tinggalkan awak....
bukan kerelaan saye meninggalkan awak......
awak harus paham......saye pegi sekejap jer.....
awak sedey ker mase tue?
tapi saye dah hadiahkan awak pelukan...kan?
saye pun bagi awak ciuman......kan?
awak jer tak balas.......awak marah ker?
sory~





sekarang......saye dah jumpe awak....=)
awak disembunyikan....puas saye cari......
cian awak......cian kat saye jugak.......
mulai hari nie...saye akan peluk awak selalu....





cHentA kU~


hiHihi ~
(^________~) V !


(: Suka tak ? Komen sket :)

2 comments:

(^___^) / sAy sOmEtHing !