. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, October 21, 2010

. . . kErEsaHAn, kEtiDaktEntErAmAn, kEcURanGan . . .





yuu....aii tak tau laa kalo yuu xde.....
seminit lima aii bole lyn lagi..
tapi walau sejam pun....hadoiii ! ! 
aii xbole tahan yuu....

aii da biase yuu di sisi aii....
yuu slalu jer ade bila aii nak...
even adakala yuu xbole nak bantu aii pon kann....
lagi-lagi time yuu pokai....xde fulus...
tapi aii still nak yuu ade kat sisi aii...hehe~

kalo aii keluar...kadang-kadang aii abaikan yuu..
aii saje nak test....
tapi....aii yang xtenteram...
resah gelisah semacam jer....

ade masa tue...aii sangat excited....
jadi terlupa lah kat yuu kan....
seharian aii rasa xkena...
dahsyat sungguh penangan yuu kan....

sekali-sekala aii tak sengaja curang kat yuu...
usha-usha...jeling-jeling....
yuu trus wat perangai....
aii xsalahkan yuu....
tapi aii rasa nak hentak-hentak memprotes jer....

yuu..sory to say...
ada masa, aii bosan ngn yuu...
mungkin sbb dah lama kot kita bersama......
sesekali aii rasa yuu tak menepati citarasa aii....
tapi yuu...aii sayang kan yuu.....

dalam masa yang sama...
aii da jatuh cinta dengan yang laen....
so....
yuu.....aii nak slow talk nih....
bole tak aii nak skandal-skandal ?
plisssss ! !






yuu lah sentimental value aii....


yuu oulz bole ke hidup tanpa henpon ?
bole  ! ! !
wah ! dahsyat yuu oulz !


(^____~)

aGagagagGagaa~
*buat boipren camni bole ?*

opss~ no ! no ! no !



(: Suka tak ? Komen sket :)

8 comments:

  1. hohohoho.....
    nak beli yg baru ker.......

    ReplyDelete
  2. mmg sentimental value tuh..org skang ni mmg tak boleh hidup tanpa empon, boleh pinsan tau, hikhik..

    ReplyDelete
  3. @az rina a.k.a jaijina
    betul-betuL-bEtUl...
    pAsniE xbOLe idUp TAnPA LaPPy pLak...=)

    ReplyDelete
  4. mintak abg belikan la....dia dpt bonus banyak taun nie...hehehehee

    ReplyDelete
  5. @alizan75
    wOw ! *bLink-bLink*
    miNtaK2 dYe pHm sEndRi...huHu
    sAyE TaMau nSet...sAyE Mau LAppY....=p
    aBg kAt ats niH xdPt bOnUs kEr?

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !