. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, October 28, 2010

. . . pLiss aWay MistA gELiMat ! . . .





 

hey ! mista  geli-geli !
kaw nih tak padan ngan kecik kan ?
kaw suke sakat aku....
ingat kaw comel lah tuh....
aku rasa nak bunuh-bunuh kaw ade laa....

kaw jugak suke agah-agah aku...
hape kaw hingat aku budak kecik ?
tapi agak gedik manje aku dibuatnye...
jahat arr kaw mista geli-geli...

tolong yer mista geli-geli...
pasni jangan ganggu hidup aku....
aku tak kisah kaw xde dalam hidup aku...
kaw dengan kawan kaw yang lembut lembik tuh...
dipersila jangan ganggu aku...

kaw dekat, aku pijak....
kaw rapat, aku sepok-sepok...
tahu !

malu aku dengan perangai terkejar-kejar kaw tuh....
tak pasal-pasal orang kata aku gedik...
sumer sbb kaw dengan kawan kaw....
kaw ingat aku suke orang pandang-pandang...
jeling-jeling...geleng-geleng...
ade tuh di gelak-gelak kan aku...
mereka tak faham ape yang aku rasa....

sudah ! ini last warning aku....
away from my space...
abah aku pun BENCI kaw !
sekali kaw naik badan aku...
selamanya aku BENCI kaw !







kecik...
lincah...









lembut....
lembik....








inilah mista geli-geli itu.....


auchhh~yekkk !

jijik oke !


****************************


makhluk ini pernah terbang atas badan saye....
pena jugak masuk dalam kain saye...
muncul tak tahu dari mana...
yang pasti buat saye terkinja-kinja...





sumpah geli !
segeli tgk vid gelimat-mattt~


(: Suka tak ? Komen sket :)

6 comments:

  1. cicak tu kalau buat asam pedas layan tuh

    ReplyDelete
  2. @Un Phat Lee
    siLakaN yEr iNciK...
    gUa gELi dEr...

    ReplyDelete
  3. yg lembut lembik tu mmg x tahan.. pnh masuk seluar.. i picit kepala dia sampai mmposs. huhu

    ReplyDelete
  4. @cGiO
    wAh...sGt Ganas yUu niH...
    PaDAn mUke BeLiaU...
    mAne bOLe MasUk sUke2 Hati....
    kAn? hAha~

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !