. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, October 19, 2010

. . .sAyAng . . . aWaK coMEL SaYe . . .


22


awak comel sangat.....
geram ! grrrrr~

bila awak senyum....
manis mcm lollipop chupachups...
belum lagi dengar awak gelak.....
manja macam miau~miau tau !
masa awak bercerita...
blink-blink mata saya mendengar...
suara awak lembut macam marshmallow...

19
awak mmg comel....=)

jadi, awak jangan lah   14   marah.....
nanti pipi awak kembong.....hihi~

tamau   17  merajuk......
masam yogurt pon kalah dengan muka awk...wekkk~ =p

apetah lagi bila awak  18   nanges...
saye pun sedih jugak....wAaa~ =(


awak yang comel....
saye gembira dengar cerita awak....
saya akan buat awak gelak dan senyum selalu....
supaya awak lupa untuk marah, merajuk ataupun nanges...

kita bahagia kan wak ? ?

tapi sekarang, kenapa awak marah-marah ?
kenapa merajuk tamau bercakap ?
awak asik nanges jer hari-hari....
awak marah saye ker ?

saya rindu senyuman 23 manis....
saya rindu gelak   15  manja... 

saya rindu awak.... ! !


sayang...jangan nanges lagi yer...
cari teman luahkan segala...
gelaklah tanda awak masih kuat....
senyum dan ikhlaskan pemergian saye....

awak comel saya sampai bila-bila !

janji ! !


********************************

26

 smlm saye ssh nak tido....jadi...tetibe feeling sad-sad....
jadi...terhasil kisah ini....
jadi...
* saye plak yang tacinkk lebih *


(: Suka tak ? Komen sket :)

2 comments:

(^___^) / sAy sOmEtHing !