. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, November 23, 2010

. . . Dia CintA hAti jiKa . . .


hai ! selamat pagi ! 
saya Myra...! (^____^)/
nak cerita sikit pasal....ermm.....ape yer...
ermmmm........
okey ! pasal kekasih hati lah...
ececeyy~






susah kan nak cari boyfriend/girlfriend...?
susah sebab kita bukan nak couple sehari dua....
kalau boleh...kita mesti laa nak kawen dengan dia....kan ?
*macam gatal plak ayat camnih*
okey...untuk mencari kekasih hati yang baik punyerrr...
meh READ MORE situasi kat bawah nie....


________________________________________________

awak selalu bantu saya...awak sentiasa ada bila saya perlukan awak...
kalau ada masalah...awak tetap disisi...
sama-sama fikirkan penyelesaiannya...
bila awak susah...saya pun akan bantu...
bila kita saling membantu...yang berat jadi ringan....
iyer...berat sama dipikul..ringan sama dijinjing...
kita selalu bersama...saling memerlukan...
kehadiran awak....semangat bagi saya....

rahsia hati...walau disorok awak tetap nampak...
awak tahu saya berduka...awak datang beri dorongan...
awak nampak saya putus asa....awak beri kata perangsang...
saya gembira...awak turut tersenyum....segala situasi awak fahami...
orang pertama memberi bantuan tak kira susah mahupun senang...

awak tak kisah pasal kisah lalu saya...
siapa teman lama saya....kisah suka duka saya...
awak tenang dan terima seadanya...
malah awak sabar mendengar kisah hidup saya...
awak juga sudi berkongsi cerita awak....
jadi kita saling menerima apa adanya...

 rahsia ? rasanya tidak boleh berahsia dengan awak...
segala perkara kita kongsikan....segala masalah...
semua cerita...setiap tangisan....
awak lah tempat meluah rasa....kepercayaan lebih dari segalanya...

bila fikir pasal awak....terus saya dapat sms dari awak...
bila rindu...tiba-tiba dapat panggilan dari awak....
bila bertanya...awak pun begitu....  wah ! kita ada jalinan telepati kan ? 
saling dapat tahu perasaan masing-masing walaupun jauh...

saya tak malu menunjukkan kelemahan dan kekurangan saya....
awak juga begitu...kerana kita tahu....kita manusia biasa.....
saya melengkapi awak...awak melengkapi saya...
jadi kita saling lengkap melengkapi....

gaya awak sangat bersahaja....saya juga sangat senang.....
makan saja puas-puas...gelak saja kuat-kuat...
pakai saja apa-apa pun...cerita apa segala macam pun...
tidak perlu berpura sangat tertib...cukup cuma menjaga susila...
berusaha keras kelihatan cantik untuk awak...kelihatan kacak untuk saya...
semua itu dusta semata...jadi diri sendiri lebih selesa...

disamping awak terasa tenang...di dada lapang....
tiap saat, tiap masa, tiap hari tak bosan bersama....
melihat awak sudah cukup.....hilang tekanan....





 *************************************************


hmm...bagaimana ?
bagi saya dia adalah yang terbaik jika ada dalam situasi di atas...
tapi nie pandangan saya saja...
 seronok kan ada insan tercinta....?
 bahagia kan ! kan !

tapi jangan masa bercinta jer macam ni...tak baik hipokrit...

okey lah...itu sahaja saya nak kongsikan...
sila jaga cinta awak ! dia berharga tau !





jika awak begini,
sayang sampai mati tahu !










(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !