. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Friday, November 19, 2010

. . . FyNn JaMaL - 150 jUta . . .


PAUSE 
lagu kat blog...

PLAY 
lagu di bawah...


sumpah saya suka !






150 juta....

sangat comel lagu ini....
PRINCE FROG ! sila hayati lagu ini.....
lepas ni panggil hujan dengan lagu ini okey !
hihi~

Fynn Jamal...

masih segar diingatan.....
tatkala baru saja masuk kolej....
jadi pelajar pengambilan ke 2 memang banyak ketinggalan....
harus kesana kemari...
belum sempat kenal kawan kelas mahupun pensyarah.....
pagi itu.....masuk terburu-buru...
sungguh saya dan kawan tak nampak anda didepan.....
maklum lah saya rabun...
bukan sengaja biadap tak beri salam....
anda saya nampak seperti pelajar....
tubuh kecil, dikalangan 90 kawan kelas...
dress up pula biasa-biasa,
bagaimana mahu cam bukan ? 
saya tak tahu anda pensyarah saya....
terus duduk...
nah ! kena marah...
oke~ mmg bersalah barbaur malu....

Miss Fynn ?
anda juga saya fikir berbangsa cina...
silap lagi....
mula-mula takut...trauma kena marah....
lama-lama sangat sukakan anda....
anda sempoi...layan kami seperti kawan-kawan...
ajar kami mudah faham....terima kasih !


**********************************


"saya kenal sayang saya”
 
 (^_____^) 

hihi~

kamu suka tak ? ?





bila ingat...jadi malu...


(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !