. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Friday, November 19, 2010

. . . MistA HuNny bUnny . . .



BuNNy !

saya tak kenal awak sangat...
tapi awak kiut...
 saya nampak awak melompat-lompat...
suka hati saya...

saya cuba dekat-dekat dgn awak...
tapi awak lari...
saya nampak awak menyorok...
intai-intai lihat saya...

saya tahu awak takut saya kejar...
jangan risau...
saya mahu lihat saja...
awak buat saya tersenyum...

bila kita jumpa lagi...
awak jangan lari yer...
tak mungkin bole dekat...
cukup cuma lihat-lihat...




***************************

miss mood mengedik tak tentu pasal...
hey ! sedar ! sedar !
saya tahu...itu gurauan...
saya cuba tak ambil peduli...
haha~

(^____^ )

awk main-main kan ? kan ?





ungkapan "syg" sudah cukup 
buat perempuan ini tersenyum...



(: Suka tak ? Komen sket :)

2 comments:

(^___^) / sAy sOmEtHing !