. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, December 16, 2010

. . . 2010 AFF SuZuki Cup (PaRt 4) . . .



Cik Myrae ingin melaporkan bola sepak AFF SUZUKI CUP 2010 !
ya ! kali ini pasukan kita bermain di tempat sendiri yer...
perlawanan berlangsung di STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL....
sudah tentulah meriah kan ? maklumlah..bermain di tempat sendiri...
jadi pasukan MALAYSIA, HARUSLAH bersemangat !
malu laa kalau kalah kat tempat sendiri....

perlawanan diantara....

MALAYSIA vs VIETNAM

separuh masa pertama....memang banyak peluang untuk pemain Malaysia menjaringkan gol...
tapi mereka nie tendang terlebih tinggi lah...seperti ada gawang gol pulak kat atas tu....
hihi~
bagi pasukan Vietnam pula...mereka juga banyak peluang menjaringkan gol...
namun semuanya berjaya ditepis oleh KHAIRUL FAHMI....
caya lah KHAIRUL FAHMI ! sayang lebih...*hepp~ bf org tahu*
di separuh masa pertama juga kelihatan SAFEE SALI cuba untuk menjaringkan gol untuk pasukan Malaysia...namun tidak berjaya....tak salah saya, ada laa dalam 2 kali....
maka...untuk separuh masa pertama....keputusan adalah 0-0...=p

lihat pula separuh masa kedua....hmm....banyak juga lah cubaan menjaringkan gol bagi kedua-dua pasukan....
saya tunggu jer RAJAGOPAL masukkan AMRI YAHYAH...sebab sebelum ni AMRI YAHYAH nampak hebat dan cemerlang semasa perlawanan menentang THAILAND...tapi kali nie tak menyerlah pula....
begitu juga dengan pemain fev saya, NORSHAHRUL IDLAN..
kenapa ? hmm...xpe...xpe.....
dipendekkan cerita...SAFEE SALI telah berjaya akhirnya menjaringkan gol untuk pasukan Malaysia pada minit ke 61 dan sekali lagi pada minit yang ke 80.....

hoyeayyyyyy ! ! ! ! ! !



 credit to-AFF Suzuki Cup 2010 website


keputusan akhir....
MALAYSIA [ 2 ] - VIETNAM [ 0 ]


lepas ni main di tempat lawan pulak....
hmmm...tak tahu lah apa akan jadi....
harap-harap boleh menang walaupun penyokong tak semeriah di tempat sendiri....kalo tak menang pun, dapat seri jadi laa....=p
diharap Pasukan Malaysia dapat meningkatkan prestasi untuk menentang Vietnam pada Sabtu ini yer !


gO ! gO ! cHaiyOkk !
(^____^) /

*pasnie mahu review pemain yang menyerlah*


Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

7 comments:

  1. msia menang ea? ahahaha~ nape maera ta tau pun.. =)

    ReplyDelete
  2. kHuMaera
    hihi~ ya ! menang untk di tmpt sendri...kat tmpt lawan tak tahu lagi...hope bole g final laa...=)

    along
    2 laa....nak wat camne kan...dah cedera....yang lain pun okey pe....cnth cam shahrul idlan, khairul fahmi...my fev boyfren....haha~

    ReplyDelete
  3. Bagus gak kalau ada ahli sukan dalam famili,famous kit....Betul ke boyfren....

    ReplyDelete
  4. hUishh~
    tAkde Lah...beRangAn jeR...
    kitE nAk kAwEn nGn aNAk RaJA Lah...=p

    ReplyDelete
  5. Tu bagus juga,boleh tumpang tuah....caya,caya....

    ReplyDelete
  6. hAha~
    kALO aDe jOdOh....kAn....
    cOMPLicated sKet....
    sBb dA Lame kOt....
    doA2 kN LaA....

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !