. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, December 2, 2010

. . . 2010 AFF Suzuki Cup . . .



 heyy Hooo ! !
saya rindu pemain bolasepak ! !
ahakss~
Boleh tak nak jadi penyampai sukan lagi...?
haha~




semalam saya tengok bola lah kan....

MALAYSIA vs INDONESIA

disebabkan perlawanan itu berlangsung di Indonesia...
maka memang ramai lah rakyat Indonesia...meriah-meriah...
penyokong Malaysia tengok kat TV je kot macam saya...=p

masa pemain-pemain mula masuk padang, 
saya tercari-cari juga lah para pemain yang di admirer..
ceh~
harap sangat pasangan kembar AIDIL ZAFUAN ada...
tapi tak ada pun...mungkin belum baik lagi.....hmmmm~
cari KHAIRUL FAHMI pula...heh~
tak ada juga...rupanya jadi penjaga gol simpanan...=(
tak pe....

separuh masa pertama.....
seperti melonjak-lonjak juga lah sebab Malaysia dapat menjaringkan gol yang pertama...
hasil jaringan NORSHAHRUL IDLAN TALAHA....
jaringan kedua pula menyusul...kali nie MOHD ASRARUDDIN PUTRA OMAR...
dengan baik hati menghadiahkan gol pada Indonesia....
=p
tak sengaja...haih !
.......................................
minit-minit terakhir sebelum separuh masa pertama tamat....
GONZALES menjaringkan gol kedua buat Indonesia.....

oke...
tiba-tiba saya rasa Malaysia perlu tukar penjaga gol....
haha~ tak memasal kan ?
MOHD SHARBINEE tangkap bola asyik terlepas jer....
bagi laa KHAIRUL FAHMI jadi penjaga gol....
*sesuke hatiku jer*

separuh masa kedua....
malas nak citer panjang...
gol ke 3 oleh RIDWAN...
gol ke 4 oleh ARIF...
gol ke 5 oleh IRFAN...
semuanya untuk Indonesia....
hoyeyyyy ! 

akhirnya.....
INDONESIA [5] - MALAYSIA [1]
hmm....sedih-sedih...
rasa cam pemain Malaysia tak sehebat masa main untuk Sukan Asia hari tue....
passing-passing bola tak tepat...=(
lepas ni lawan dengan LAOS dan THAILAND...
agak-agak ada peluang nak menang tak ?
hmmm...

apa-apa pun....
cantik lah jersi baru tu...
dapat juga tengok pemain Malaysia pakai...
suke ! suke !


tadaaaaa ! !
tampal lagi gamba ini
=)




heyy ! mengapa ?
signature saya tak berfungsi !
grrrrrr~





(: Suka tak ? Komen sket :)

6 comments:

  1. boleh sbnrnye....kalau dyorg main serius... mereka ni mula2 je serius....lps tu...terlebih yakin....

    ReplyDelete
  2. itU Laa~
    Sukan Asia haritue lagi best...
    walaupun byk yg cedera...huhu~

    ReplyDelete
  3. Tak minat pun tengok bola ni,apa hal bola sebijik kejar ramai2,kasi aje bola sorang satu tak payah nak rebut2..... (gurau aje, he he).Tension2.

    ReplyDelete
  4. along nih.....
    tak advanture lah cam gitu....huhu~

    ReplyDelete
  5. Bila ntah nak menang, asyik kalah je -___-"

    Hehe, salam perkenalan, saya baru je follow awak :)

    http://magnoliapert.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hihi~
    BeLum RezEki Wak....
    sALAm kEnAl-kEnAl =)

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !