. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Monday, December 20, 2010

. . . JeALOusy . . .


sumpah jelez ! !
tak boleh nak bendung dah...
camne boleh ade perasaan camnih nie ? 
pagi-pagi lagi dah nak tacink plak kan....
grrrrrr~

gedik lah kaw nak jeles ngn bende tak de kaitan nih....
kan kaw jugak yang ignore dia...
psstttt~ bkn ignore tp aku tak ada rasa...tp aku.....
skrg dah ade rasa ke ? sbb kaw dah jeles meles bagai....
errrr~ oke fine ! baik aku hindari gejala tak sihat nih....



tapi.........aku jeles....iskk~iskk~


menjauh diri lah aku pasnie....
sambil dengar lagu dadali-disaat aku mencintaimu...
perhhh~ frust ker ? heh~ =p



dulu aku wat dakk' jer ngan lagu nih....
tetibe disaat ini cam layan plak kan....
aku hanya manusia biasa yang punya perasaan jeles juga...
tapi ini tak memasal lah...
enufff myra ! !



rabun tak bace entry nih ? hehe~
malu lah nak ngaku jeles....
*EGO*


Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

8 comments:

  1. huhu, pergi la kt die balek kalau jeles... cakap2 mcm bese, slow2.. :)

    ReplyDelete
  2. eh takpe Lah....
    jUz nAk kate Kat gURL 2..."aWk, jGe dYe bAik2 oke~dye kALo saKit ssh nAk BAik.."
    err~ caring plak....hukhuks~

    ReplyDelete
  3. ko jeles ngan sape lak nie? uhuhuu..

    ReplyDelete
  4. incik @ cik anOn...
    takperlulahnakbagitahukot...
    kantoilahnanti....muahahaha~

    ReplyDelete
  5. Tak main jeles2 ni buang masa,cari lain je yang lebih bagus.....

    ReplyDelete
  6. along~
    aduh...slalunye yang dicari yg tanak kat kite...
    =p

    ReplyDelete
  7. x yah jeles. hehe

    folo belog kamooo

    member BT kan. salam knl

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !