. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, December 14, 2010

. . . tEnsiOn ! stReSs ! pERLu aPa ? . . .


Bila tension atau stress...



ape kata kita cari....

-COKLAT !
-AISKRIM !
-AIR MASAK !

hmmm.....tak pun apa kata kita pegi....

-JALAN-JALAN !
-JOGGING !
-SHOPPING !

kalau tanak...emm...jom....

-FACEBOOKING !
-BLOGGING !
-COOKING !

oky...xpayah susah-susah....
jom bukak radio atau MP3 atau MP4 atau ape-ape saje yang boleh mengeluarkan muzik.....
then.....

ayoh ! menari lah ! menyanyi sekuat hati !

*ala-ala karaoke dan mari menari*


***************************************************

tetibe je lagu nih bermain-main dlm fikiran aku...
sebenarnya aku.......KENAPA ?

Tubuhku menggeletar…
Di hati rasa berdebar
Apabila kau muncul menjelma di depan mata
Aku ketandusan kata kerana lidah rasa kelu
Ku cuba tepis perasaan tapi hati menuntut
Apakah sudah masuk musim cinta?

Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur
Menanti esok tiba untuk berjumpa
Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun
Kepingin untuk bersama denganmu
Katakan kenapa?

Ku jatuh hati padamu…
Mataku tidak lekang tak jemu-jemu memandang
Bak kata mereka ‘Yang terbaik dari ladang’
Memberikan perasaan teruja yang menggoda jiwa
Setabah mana hati akhirnya pasti mengalah
Apakah sudah masuk musim cinta?


woahhh ! ! tetibe lagu DAUS kan ? kan ?
ape kaitan perasaan aku dengan lagu nih ? jatuh cinta kah ?
 hakhakhak~ 
bukan…bukan…. 
tapi juz fokus pada perkataan yang BOLT sahaja oke…
 damn lah ! ! ! 
makin dekat hari interview makin aku tak keruan… 
MYRA ! juz act like ur r really confident ! u can do it bebeh ! 
SILA PEGI STUDY ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! 
*baiklah* 
=(
 
 


kalo aku berjaya, pasti aku menari mcm kaw panda !
Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

3 comments:

(^___^) / sAy sOmEtHing !