. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Monday, December 13, 2010

. . . WiSdOm tOOtH dUh ! . . .

duh !
sakit tahu ! sakit !



arghhhhhhh~

benci ! 
kaw nih WISDOM TOOTH !
bole tak kalo tumbuh tue tak menyakiti aku ?



jari telunjuk itu menunjukkan tempat kejadian yang tak direlai itu berlaku....
=p
WISDOM TOOTH nih kalo xde pun xpe kot...
menyebabkan tergigit-gigit pipi lah !
dah laa tumbuhnye lemah lembab means berperingkat...
memang macam nih eh ?
pastue akibat tergeget nih...tak pasal-pasal dapat ulcer....
then lidah aku nih apesal gedik-gedik nak tuju kat tempat ulcer 2...
cam nikmat plak kaw kan....

umur camnih tapi gigi tak penuh lagi...
haha~

 sakit kan ? oky !
sila senyum...pasni mesti xsakit dah....

=)



tipu..tetap sakit !
Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !