. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Friday, December 17, 2010

. . . YaNg hiLang itU tAk aKAn pErnAh sAMA . . .

hilang....



tahu hilang itu bagaimana ?
hilang itu bila tiada tidak semena...
mengapa ? tersalah langkah kah @ tersilap laku ?
harus apa sekarang ? 
mencari atau biarkan saja ?

mereka kata....
redha kan saja....ganti yang baru...
tapi memang tidak akan sama....
yang itu lebih punya makna...
yang ini perlu banyak belajar...
maka tak mahu menganti...
duduk saja diam-diam...
kenang saja memori bersama....
tapi bila tidak dicari...
datang pula yang sedang mencari...
ikhlas katanya mahu mengganti...
iya...tiada cacat, tiada cela...
biar lah ia sebaik mana...
biarlah ia seindah rupa...
semua itu tiada makna...
jika hati tak cukup rasa....
salahkah jika tak punya rasa ?
bukan sengaja tak punya rasa...
puas dimarah diri ini...
kenapa tetap tak punya rasa !
kesian dia...berilah peluang...

maaf...rasa itu tak mahu ada...
hilang tak tahu ada dimana...
ada tapi tak nampak...
akhirnya diri menjadi kebal...


-Cari rasa itu jangan biar ia terus hilang-



Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

7 comments:

  1. stoking busuk saye ilang.. beli baru xkan sama dgn stoking busuk tu.. heHe..

    ReplyDelete
  2. salam myra..serius suke entry myra ni..create sendiri ke?? penuh ngn meaning..every single word sy bace..btul sgt2...

    tapi kan..nak dpt yg same mmg susah..xsumenye same..bg la peluang..cube kenal yg baru..mane tau yg baru lagi bermakna dari yg lama..sume yg lama tu mesti bermula dari yg baru kan..

    yg lame jgn dilupa, angggap je kenangan..pahit manis adat kehidupan..kite kena belajar dari suma tu...

    ReplyDelete
  3. ejulz
    haha~
    yalaa ejulz....
    bau tak same kan ? kan ? feeling nk pkai pn xsama...=p

    haidi
    salam haidi...suke eh ? hmm...yA! create sendiri...dye dtg tetibe je...ikut mood gitu....=)
    buat masa nie biar laa dlu...xde yang berjaya kembalikan "rasa"....=p

    ReplyDelete
  4. serius sy mmg suka kn entry nie,,

    seperti yng sy lalui sekarang,
    sy kehilangn apa yng pernh jdi milik sy,
    mmg tak de penganti,
    tpi bila muncul yang lain,
    perasaan mmg tak sama macam yng dulu,
    wlaupun kali ini jauh lebih baik,
    tpi sayang,
    tak pernh wujud perasaan itu pdnya,
    tapi sy akn belajar tok wujudkn perasaan itu,
    kerna dia betul2 memahami dan setiasa bersama sy saat sy gembira n kecewa bersama org lain.

    "tak salh untuk mencuba?"

    ReplyDelete
  5. Mais...
    =) perlu belajar untuk cinta...kan ? kan ?
    mana tahu lebih manis....=)
    kita akn bhgia dsamping org yg mencintai kita....
    *pandai je nasihat org* hihi~

    ReplyDelete
  6. best entir ni

    folo awk.. member blogger tercinte kan?

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !