. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Wednesday, January 26, 2011

. . . it's HARD . . .




i will make the decision...
 
ketika ini....saya harus memutuskan sesuatu...
ya sesuatu....sesuatu yang berat....
sebelum ini...saya tidak peduli....saya tidak kisah....
kerana takut.....akan rasa kehilangan.....
 
saya perlu berfikir....tapi perlukah berfikir ?
andai ia membuat hati berbelah bagi ? 
hmm...ia masih perlu bukan ?
agar keputusan itu baik-baik...agar ia tidak di kesali....
saya akan buat keputusan dengan hati saya sepenuhnya...

saya harus meninggalkan semua hal-hal yang saya cinta...
yang saya sayang....kisah yang sangat lama dan panjang....
sukar...tetapi saya perlu menghadapinya ...
kerana kisah ini tiada rasa....
kisah ini, saya bukan lagi watak utama....

saya tak mampu bertahan....




 p/s :: our love story...we are the main characters...
but if you create her...
I am no longer the main character.....




panda p/s :: geli ahh punya bahasa emo macam nih...

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !