. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, January 25, 2011

. . . kiSAh si bObOy :: gEguRL dAh kAWeN ? . . .






 seorang lelaki chatting dgn kekasih lamanya setelah lama x jumpa....

boboy : hye ! awk ni A ke?
gegurl : bukan...
boboy : owh, sori lah silap org...
gergurl : awk ni sape?
boboy : sy O..
boboy : sori lah gnggu. sy silap org...
gegurl : ye sy A. lama x dgr kaba awk..
boboy: awk sihat ke?
gegurl : sihat...
boboy: dah lama sy cari awk..
gegurl : ye ke..
boboy: awk duk mna skrg?
gegurl : sy keje dkat KL...
lelaki: owhh..
 gegurl : sy dah kawin..
gegurl : dah ada ank sorg..
boboy: dah lama sy cr awk tau...
gegurl : Nape awk x cari sy dulu..
gegurl : dah 3 tahun kan kt x jmpa..
boboy: kan sy dah ckp sy dah lama cr awk..
(dlm hati lelaki,"xpaham2 ke yg aku ni dh lama cri dia")
 gegurl : awk dh kawin ke?
boboy: blum..
 gegurl : bila nk kawin? jgn la malu2 sgt..
boboy: btul ke awk dh kawin?
 gegurl : lantak awklah nk percaya atau x..
 gegurl : k la... sy nk out dulu.. sy x nk suami sy tahu sy berhubung dgn ex sy..
 boboy: ok..
gegurl : jap2... mcm mna kwn awk yg knalkan kita dulu... dorg ada mna skrg?
boboy: owhh... dorang dah bertunang... x lama dah nk kawin..
 gegurl : ok lah.. jaga diri... sy setia pada suami sy. Sy out dulu..
boboy: OK..

.....

selepas itu boboy terus takde mOOd nak keje...
dan lari dari ofis...seterusnya lari balik kampung...
*hehe~*

 tamat


pesanlah pada diri sndiri..
buanglah kenangan lama sewaktu membina kenangan yang baru..
kenangan lama hanya akan terus menghantui diri dan kita tidak akan pernah rasa bahagia sehingga kita mampu melupakannya...
 
cipta cerita baru untuk gantikan cerita lama...
semoga jalan ceritanya lebih manis untuk ditelan...
mungkin ini akan berhasil...



kisah kepunyaan seorang teman...namanya Boboy...err~ oky bukan !
itu bukan nama sebenar..=p
untuk boboy.....
lepas nie awak jangan EGO lagi tau...
kalau dia merajuk...harus pujuk...
bukan biar jer sampai dia dah kawen ngan orang lain...TAHU !
kan dah FRUST...huhu~
ape-ape pun.....semuanya akan oky bila awak dah ada pengganti...
so...bak kata ex awak..."jangan malu-malu"...=p
*mmg saje besarkan....=p *
pasnie...jangan pikir sgt pasal nie...
sbb nti awak EMO lalu merisaukan saye....
dan tetibe saye pulak terjangkit....

okey lah...boboy....KUAT oky ! !

dAaaa~




p/s :: geli jer panggil boboy....pasnie panggil awak boboy lah...haha~

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

2 comments:

  1. haha.. kene set dalam reminder ni..."buanglah kenangan lama sewaktu membina kenangan yang baru" yeaaargggh! best story :)

    www.akusyafrina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hye gegurl... Buang yang keruh ambil yang jernih...

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !