. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Sunday, February 13, 2011

. . . bAHASa eWww ! . . .


heh~
tahu ape itu "bahasa eWww" ?
bahasa camnih kadang-kadang aku sendiri pun tak faham...
malah kadang kala.....cam rasa mual-mual...=p
* anak sedara aku selalu SMS ngan aku guna bahasa nih....memang trend sakarang kot*



oh okey !
maaf~

..................................

tetiba tersedar....
bahasa dalam blog aku pun bukan bahasa baku....
memang bahasa rojak...
tapi...aku rasa aku tak guna "bahasa ewWw" kot...
hmmm~


*pikir jap*


sape yang nak tahu "bahasa ewWw" nih..
meh laa layan vid ni....






macam mana ?
=)

apew-apew pun...ikut sukew hatiew lah kan...
hehe~


ya la ! ya la !
maaf~
ikut laa keselesaan masing-masing...
aku paham !





p/s :: aku sekarang dah gile layan youtube...


Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

4 comments:

  1. xske gak bhsa mcm tu..mcm ngade2 lebey plak..

    ReplyDelete
  2. Salam, itu kami namakan bahasa gedik dari segi istilah remaja di sekolah skarang. Selalunya orang perempuan gunakan krana ia menjadi satu trend...memang kalu Haziq nak baca mane2 entri, mesti takleh tahan dengan bahasa yang ade "ewwwwww" tu...macam sial je..HAHAHA

    ReplyDelete
  3. x suka lar bahasa eww,mcm ade yg x kna jer pasal bahasa ni,hehe...nice entri k^_^

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !