. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, February 24, 2011

. . . BOLA kelayakan Sukan OLimpik 2012 :: MALAYSIA vs PAKISTAN ( part 1 ). . .




MALAYSIA [ 2 ] vs PAKISTAN [ 0 ]


@ STADIUM SHAH ALAM

dahsyat perlawanan semalam....
kena kad kuning, kad merah tue perkara biasa....
yang kena pijak, kena lempang tak sengaja pun biasa...
tapi yang berlanggar dan collapse seminit...
haihh~
suspen tahu !


pastue kesian kat Khairul Fahmi....
tak pasal-pasal kena tendang kat "tettttttttt"...
hey lah pemain Pakistan nih....
dah laa asik-asik cedera...tak gagah...opsss~
pastue nak sesuke hati jer nak tendang boifren orang punya "tetttttt"...
 kan dah kena kad merah...


separuh masa pertama.....di minit ke 3 oky...ke 3 tau...awal-awal lagi...
Malaysia berjaya menjaringkan gol pertama hasil sepakan pemain berjersi nombor 8,Wan Zaharulnizam...
dan selepas dari peristiwa Khairul Fahmi disepak pada minit ke 45, gol kedua menyusul hasil jaringan Irfan Fazail pemain berjersi nombor 7...
separuh masa kedua...banyak cubaan dari pasukan Malaysia....tapi berjaya ditepis penjaga gol Pakistan...
kalau laa setiap kali cubaan itu berjaya....sure bole dapat 10 gol..=p
kejap kena palang lah...kejap bola tinggi sangat lah...hmm~
so..separuh masa kedua...
tak dapat apa-apa gol walaupun pemain Malaysia menentang 10 Pemain Pakistan sahaja...
finally, 2-0 menang tak berapa nak bergaya sangat..heh~


disebabkan semalam macam blur-blur tengok pemain Malaysia...
so, dengan rajinnya mengoogle senarai pemain Skuad Olimpik...


 Skuad Olimpik 

Jurulatih :: 
Ong Kim Swee

Para Pemain ::
Khairul Fahmi Che Mat
Ahmad Shakir Ali 
Faizal Abu Bakar 
Mohd Fakri Shaarani
K Gurusamy
Mahali Jasuli
Mohamad Muslim Ahmad
Mohd Affize Faisal Mamat
Mohd Faizal Muhamad
S Sivanesan
Mohd Irfan Fazail
Wan Zack Haikal Wan Nor
Wan Zaharulnizam Wan Zakaria
Mohd Izham Tarmizi Roslan
Mohammad Fadhli Mohd Shas
Gary Steven Robbat
Mohd Fandi Othman
Mohd Ferris Daniel Mat Nasir


selamat berkenalan !
hihi~ =)



 kepada SKUAD OLIMPIK NEGARA semoga berjaya beraksi dengan lebih gagah di tempat lawan pada 9 MARCH 2011 @ Stadium Punjab, Lahore, Pakistan !





WAN ZAHARULNIZAM :: kecik jer dia nih...=)








p/s :: kekurangan MOOD nak update entry sebenarnya...hmmm~

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

5 comments:

  1. tahniah Malaysia,,Eyh khairul Fahmi pon ada?hehe

    ReplyDelete
  2. hope kita leh menang di tempat lawan... aminn ^_^

    ReplyDelete
  3. nampaknya pasukan bola negara kita dah semakin maju! Hehe.. suka2.. =)

    ReplyDelete
  4. Tahniah3...!!!
    minat bola jgk cik myra nie rupenyew... hehehe...;P

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !