. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Saturday, February 19, 2011

. . . DiAm-DiAm . . .



tadaaa~
akhirnya~
TERpublish juga entry yang segan nak publish nie....
=p







aku peminat rahsia dia….
Sangat gigih cari kelibat dia setiap masa…
senyum semahu sedangkan dia mungkin tak perasan….
Sengaja mahu terserempak walhal dia tak pandang…

Dia kacak…siapa tak terpikat ? dia kaya…siapa tak mahu dekat ?
Dia tegap…siapa tak tertawan ? dia popular…siapa tak kenal ?
ramai perempuan mahu rapat…tapi cool langsung tak layan…
dia bukan playboy perosak gadis…dia bukan gay perosak umat…
charming !

wajah rupawan…? dia tak bangga…
keluarga kaya…? dia sederhana…
tubuh tegap…? dia aktif…
sebab popular…? dia bijak dan baik hati…
kawan saja siapa-siapa…
low profile kan bagus~

Siapalah aku mahu dekat…lihat saja dari jauh…
Satu hari…Dia senyum…aku senyum…
*Ehh ?*
Cukup buat terpegun tertawan…

hari-hari aku begini...
memuja dia pujaan hati....
apa yang dapat ? aku pun tak pasti...
saja buat sumber inspirasi...
supaya tak malas pegi ke kelas....

Esoknya hari yang sangat bosan…
tak nampak dia macam biasa...
terus mood aku tidak ada...
heyy ! dahsyatnya kau ! mengada-ngada !

tahu apa rasa makan berseorang ?
haihh~ hey kawan..kenapa kau tidak datang ?
tiba-tiba aku dengar satu suara dari sisi…
“boleh saya duduk disini ?” 
mak aii...machonya suara kau !
*toleh*
opsss !
*dia senyum*
“uh……errrr…..ok…….” 
*mahu pengsan*
mood aku melayang-layang kembali pulang....




*rekaan semata-mata....belum pernah jumpa yang macam ini....*
awak pernah jumpa ? ?
=)


song of da story !






=) senyum (=
(^______~)









p/s :: dulu time skola aku selalu cari seseorang buat sumber inspirasi...
dats y aku rajin g skolah.....
SUMPAH...memang gatal...haha~


Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

9 comments:

(^___^) / sAy sOmEtHing !