. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Saturday, February 12, 2011

. . . MAi LeLaki iDamAn . . .





Aku suka dengar lelaki menyanyi...
tapi lebih suka dengar dia melaungkan azan...

Aku suka lihat lelaki bermain alat muzik...
tapi lebih suka lihat dia mengaji...

Aku senang bila lelaki disisi aku...
tapi lebih senang jika dia lindungi aku...

Aku suka dengar lelaki bercerita...
tapi lebih baik dia sudi membimbing...

aku gembira bila lelaki minta berteman...
tapi lagi gembira bila dia datang meminang...=)





oh gedik ! 
seperti gatal nak kawen pulak..
heh~



p/s :: bila...yang tertulis untuk ku.....adalah yang terbaik untuk ku....=)
siapa lah kan~

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

4 comments:

  1. nice2..
    suke
    part yg bwh sekali(gedik kjap..hehe)

    ReplyDelete
  2. ololo.. so sweet..
    heheh.. trasa gila ni..
    xnk nyanyi2 dh.. heheh..

    ReplyDelete
  3. LiyAna~
    hehe~
    amboi2.....

    sOLihin...
    ehh...nyanyi laa...
    suke !
    =)

    ReplyDelete
  4. haha..suka sangat ini..kegedikan terserlah..haha~

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !