. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Saturday, February 26, 2011

. . . tRoUbLe iS a fRiEnd . . .






kebelakangan ini...
kawan sini terganggu perasaan...
kawan sana pergolakkan jiwa...
kawan itu berduka cita...
kawan ini sunyi sepi...

aku pandang dengan ekor mata...
aku jeling sikit-sikit....
aku sedaya buat tak tahu....
aku pura-pura tak ambil peduli....

apa daya.....

aku cepat prihatin pada mereka yang bermasalah....
rasa nak bantu...
rasa nak ringan kan...
rasa nak tenangkan...
rasa nak peluk...
*err~ peluk boleh kurangkan rasa sedih kan ?*

tapi....

layak ke orang yang bermasalah, nak beri nasihat pada orang yang bermasalah ?



*diam*



............
.......
....
..



beri jer lah nasihat....
buat-buat macam kau takde masalah...
boleh ? boleh ke ?
heh~



**tenang yer kawan...ada penyelesaian...







p/s :: aku pendengar yang baik.....juga penyimpan rahsia yang baik =)

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

2 comments:

  1. ~~myrae neyh mrendah diri sgt....
    chill!! hahaaaa....bedal jeq bg nasihat....
    bg cikki bg nasihat kt org laen best...seolah2..bg nasihat utk diri kite jugak...=)

    ReplyDelete
  2. intan fhm sgt dgn my dear y sowg nie.. teringat kate2 nyew dulu2
    kate..:- "bila bibir dipaksa utk senyum.. sedangkn hati sedang menangis.. susahkn utk cantikkn senyuman itu..??" hehehe...;P
    tp intan tabit ama die nie.. wlupn cm ane besar maslah y die hadapi,die tetap "cool" mcm ice cream mat cool..!! mat cool..!! kwn ku..!! hehehe...;P

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !