. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Wednesday, March 9, 2011

. . . bOLA keLayakan Sukan OLimpik 2012 :: tOday ! Pakistan vs Malaysia . . .



today :: mOOd bOla ! !

KELAYAKAN SUKAN OLIMPIK 2012

hari ini, 9 MARCH 2010....akan berlangsung perlawanan bola antara....
PAKISTAN vs MALAYSIA
( Round 2 )
di Stadium Punjab, Lahore, Pakistan !

 
jOm sokong skuad bawah 23 tahun hokey...!
diketuai oleh golkeeper COOL :: KHAIRUL FAHMI CHE MAT !
dibawah pimpinan :: ONG KIM SWEE !
*betul tak ayat aku ?*
=p

jOm jerit !






gO ! ! HARIMAU MUDA gO ! ! !



bagi sesiapa yang ingin tahu serba sikit tentang perlawanan pertama...
dan senarai pemain bola yang beraksi untuk perlawanan kali ini...
ya...ulasan dari wartawan tak bertauliah..heh~


pagi-pagi lagi aku dah berSEMANGAT keSUKANan...
harap sangat HARIMAU MUDA boleh layak ke pusingan seterusnya...
dan semestinya...aku sangat-sangat menantikan kemunculan player fev aku....




ouh ! macho nyer !
*terpaku 5 saat*

ha ha ha !
MUSLIM AHMAD aja-aja fighting ! ! !
sila menyerlah ! supaya camera boleh fokus kat awak jer....=p



pasnie aku akan review pemain yang menyerlah untuk perlawanan kali ini...
macam yang aku pernah review untuk Piala Suzuki dulu....
tapi...bergantung pada mood aku....


akhir kata......

gO ! gO ! MALAYSIA gO !








p/s :: oh MUSLIM AHMAD ! 
aku pernah post kat wall FB KHAIRUL FAHMI suruh dia kim salam kat MUSLIM...
agak-agak KHAIRUL FAHMI sampaikan tak ? ha ha ha !
myra kaw sangat FREAK ! =p
tade makna nya si APEX tue nak layan kaw...

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

3 comments:

(^___^) / sAy sOmEtHing !