. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, March 10, 2011

. . . BOLA kelayakan sukan OLimpik 2012 :: Malaysia mara ke pusingan kedua . . .




aku sampai tertido nak menulis pasal ni....
tahu tak bengang....
aku semangat tunggu nak menyaksikan perlawanan bola semalam...
dari pagi lagi aku gigih g check match bola pukul berapa...
dah stand by je dengan semangat berkobar-kobar...
tup-tup.....
"HARAP MAAF.bla bla bla.......TIDAK DAPAT DISIARKAN.HARAP MAKLUM"
kecewa lah !

even dah dapat pengumuman macam tuh pun aku still lagi terpacak depan TV...
dalam hati masih berharap "dorang nih saje nak wat lawak kot"
sangat +ve pemikiran aku kan ?
*tak dapat terima kenyataan sebenarnya*



last-last aku layan channel KBS World...
tengok citer....


3 DADs WITH 1 MOMMY
sweet kot citer nih...tengok tak ?
=)

pastue haruslah aku layan citer nie plak....


OH ! MY SCHOOL 
funny jer dorang nih....
aku suke tengok si cute MIN ngan SIMON D kadang-kadang MINHO pun ade...


oky ! dah lari tajuk...
sapa suruh buat aku KECEWA....huh~

sedih weh....
ape-ape pun....

TAHNIAH HARIMAU MUDA ! !

pasukan MALAYSIA berjaya mara ke pusingan kedua dengan kemenangan agregate 2-0..
memandangkan perlawanan semalam...

MALAYSIA [ 0 ] - PAKISTAN [ 0 ]

*susah eh nak dapat gol semalam ?
cam menarik jer*

dan info tambahan.....
pusingan kedua akan berlangsung 19 dan 24 Jun depan...
*lama nyer !*
Malaysia mungkin akan bertemu Australia, Bahrain, China, Korea Utara, Korea Selatan, Jepun, Iraq, Lebanon, Qatar, Arab Saudi, Syria, Uzbekistan atau Vietnam...
apa-apa pun bergantung pada undian pada 30 Mac ini...


 disebabkan tak dapat menyaksikan perlawanan semalam, 
apa kata layan wartawan bertauliah punya ulasan...=)
klik sini ! sini ! sini !
 =)



ok lah !
terima kasih sudi membaca kekecewaan aku...
korang kecewa tak ?
hihi~


*SENYUM..tak perlu kata apa-apa*
=)










p/s :: kekecewaan sebab tak dapat tengok Muslim Ahmad....iskk~




Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !