. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, March 17, 2011

. . . siApa sUka kAwAn bAik diA ? . . .





GURL + BOYZ = BESTFRENZ !

wOw ! ! !

"pemikiran lelaki dan perempuan tak sama. Contohnya, isu abang dan adik angkat. Biasanya perempuan akan anggap abang angkat dia sebagai abang. Tak lebih dari tu. Tapi, lelaki pulak lain. Dia gunakan title "abang angkat" tu sebagai satu cara untuk dekati adik angkatnya"


sumber dari blog JEJAKA TERHANGAT...<---click untuk entry penuh !



**************************


emm...what do yuu think ?
memang banyak terjadi....
aku sendiri pun tak pernah nak fikir dikalangan kawan lelaki aku...
yang baik rapat dengan aku akan suke or simpan perasaan kat aku...
apetah lagi aku nie kan gadis naif..heh~
pemikiran aku simple jer...
kalo kau kata kau kawan aku, oky...kite kawan...
kalo kau kata kau suka aku, oky...urmmm~ 
*dipertimbangkan*
=p

herm....bila baca entry JT tue...
agak terbukak jugak laa mata dan hati aku...
sebab ia kenyataan dari lelaki, jadi memang aku......hmmm...oky...
begitu rupanya.....

so....
kepada kawan lelaki baik rapat saye tue....

awak suke kat saye ker ?
ouh~ tak eh ?
auch...terperasan pulak....





ala...kalau dah baik dan rapat, tak mustahil akan wujud perasaan SUKA..
kan ? kan ?












p/s :: soal hati sukar dimengerti lah kawan....
herm~

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

3 comments:

  1. intan s0kong 1o8%...
    tp ble dh suke, si lelaki 2 plak y fikir kte udh jatuh hati... adehhh... mcm ane 2..??

    ReplyDelete
  2. betul2..terpikir la jugak..kalau kita suke but still xkwn,xkan nk ckp kite trus suke ann?hurm,,xpaham sungguh,,

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !