. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, May 3, 2011

. . . hARi-hARi yANg........hURmm~ . . .

TENSION !

kerja ape yang tak tension kan...
redha jer laa....tapi aku tetap nak meluahkan ketensionan itu disini....

now, aku tinggal kat Cheras Indah....tempat kerja kat Damansara Perdana....
oky...bayangkan...berapa lama aku ambil masa tiap-tiap pagi untuk ke tempat kerja ?
2 jam hokey ! ! 
dah boleh balik melaka kot....
tahap ketensionan itu bertambah bila.....
 dikira dengan kewangan yang terpaksa aku keluarkan untuk tambang tren, bas segala....
then, kalo lambat dah tentu kena naik teksi.....

balik kerja tak tentu.....cam mana pergi, balik pun macam tue...
bezanya, time balik lagi sesak kot...
berasak...bergasak lah aku kan....
haih~ 
sampai rumah jer...dah kepenatan.....
tido....esoknya ulang perkara yang sama....
ohhh ! takde LIFE !

oky...cukup lah luahan hati untuk kali ini....
esok lusa sambung lagi.....
banyak benda yang buat aku TENSION...

mungkin nie baru permulaan...esok lusa tak tahu lagi....
mungkin lagi stress...mungkin lagi baik....
tapi aku mengharapkan yang baik-baik sayang~
=p







p/s :: rasa nak nanges.....hmmm~
Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

4 comments:

  1. setiap dugaan n rintangan y tepakse kamu lalui 2 sebenarnye kebahagian kamu d suatu hari nnt.. insyaallah kamu blh... setiap apa y belaku pasti ada hikmah d sebalik sume 2... all the best n gud luck yea my dear...

    ReplyDelete
  2. jgn la nangis... nnt x comel lg... senyum cikit... ^_^

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !