. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, June 30, 2011

. . . bOLA kELayAkan PiaLA dUnia 2014 :: BeRgayAnyA BadROL . . .





 MALAYSIA vs TAIWAN


ehemmm~
puas hati tak dengan perlawanan tadi ?
walaupun permainan agak lemau di separuh masa pertama....
tapi....Malaysia berjaya dapat gol pertama di minit ke 28....
oleh SAFIQ RAHIM...

separuh masa kedua, permainan mula rancak...
tandukan AIDIL ZAFUAN yang bergaya *ceceyy* pada minit ke 53 meletakkan Malaysia di kedudukan yang agak kukuh....
tapi kalau dapat 3 kan lagi kukuh....
yang tak best bila minit 77, Taiwan dapat menjaringkan gol pertama....
ouh...memang tak bergaya.....harap sangat ada gol ke-3 dari Malaysia.....
tapi...non hado~

jadi...keputusannya....

MALAYSIA [ 2 ] - TAIWAN [ 1 ]

cubaan dari BADROL BAKHTIAR tu memang bagus...



tapi sangat bergaya lah...sampai tak gol....hehe~
apa-apa pun, TAHNIAH HARIMAU MALAYA ! ! !
harap dapat terus mara ke perlawanan seterusnya !





TANAH TUMPAHNYA DARAHKU !





p/s :: aku sedang keliru....olimpik dgn piala dunia....?
sape nak bagi penerangan nie ?
*budak baru nak paham dunia bola*
Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

4 comments:

  1. mesti scissor kick tu kan? baddrol ada teknik, tapi belum ada precision..

    btw, aksi malaysia wajar dipuji..malaysia boleh!!

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !