. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Wednesday, June 22, 2011

. . . BuDak PutiH siNi aKu naK bULi kaU puLak . . .


hmmm.....berkaitan post sebelum ini....
budak putih yang dok sebelah aku 22 tahun lepas...
bak kata mak aku..."muka cantik........"
ewww~ cantik ?
heh~

oky ! nama dia Firdaus...
anak kepada kawan abah.....Pakcik Zainal....
mak aku kata..dia tua dalam setahun dua dari aku...*mungkin laa*
dan tadi TERjumpa lagi sekeping.....
nostalgia kami....=)
*ceceyy~*

.
.
.
.


 
pewittttttt~
ROMANTIK takk ? ? ?

seperti aku mempunyai hubungan yang baik jer dengan budak putih nie....
dan budak putih tue nampak gentle dan baik...kan ?
kami sahabat baik ! !
*mengikut dalam gambar*
padahal........


PEMBULI ! ! ! ! !


aku lah mangsa buli dia tiap kali dia datang rumah....
dia juga telah mematahkan basikal aku....
ya ! gambar atas nie tah-tah cubaan dia nak cekik aku kot...
hikhikhik~ *comelnyer aku gelak gini*
bila flash back 22 tahun dulu, mmg dia selalu buat aku nanges....

btw, sekarang.....aku tak tahu budak putih nie kat mana...
dah jadi ape laa dia kan ? keje ? study ? dah kawen ker ?
agak-agak, dia ingat tak mangsa buli dia nie ? =p

budak putih....kau takde fesbuk ker ?
budak putih...kau "cantik" lagi tak ?
errr~
[>.<]
oky ! bubbye !





MOTIF :: kalau aku jumpa kau, aku nak BULI kau balik !





p/s :: aku dulu-dulu memang comot...kan panda ?
Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

1 comment:

(^___^) / sAy sOmEtHing !