. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, June 2, 2011

. . . My hUBBy hErE ! . . .







saya ada beabear....
nama dia LITTLE BEE...
dia bukan lebah sebab dia beabear....
kasih sayang saya padanya melimpah ruah dek air liur basi...
dialah mangsa peluk ketat-ketat setiap malam....
tempat membebel-bebel ketika mencari barang hilang....

errr~ pssssttttt....
*bisik-bisik*
LITTLE BEE sebenarnya OKU....
dia punyai mata sebelah sahaja....
tapi bukanlah freemason hokey !

LITTLE BEE bukan dihadiahkan oleh sesiapa kepada saya....
tapi dibeli sendiri dengan kasih sayang pada tahun 2006 gitu...
maka....sekarang LITTLE BEE sudah pun menjangkau usia 5 tahun...
tahun depan dah boleh masuk tadika ceria.....
begitulah kisah LITTLE BEE dan saya....

terima kasih kerana membaca cerita yang tak mendatangkan manfaat ini...
saya tak tahu nak update apa untuk mengaburi post yang sebelum ini...
ngehngehngeh~
opss~ terbagitahu pulak...
jadi, jangan lah cari post itu....
kerana tak mendatangkan faedah juga.....

oh ya~
terlupa sesuatu....
sebenarnya kan.....sebelum ini beabear nie nama dia MISTA Ee...
tetibe sekarang dah tukar nama....
kenapa nak tahu x ?
sebab...SUKASUKIHATI SAYA LAH ! ! !
hahahahaha~

entry mengarut selalunya panjang berjela....
tak faham betul....
so, bubbye lah ! ! !







p/s :: little B dah macam panggilan untuk bf jer....memamg saja begitu.....hihihihi~

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

1 comment:

(^___^) / sAy sOmEtHing !