. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Wednesday, June 29, 2011

. . . sHoppiNg kOmiK ! . . .


shopping ? heh~
actly dah lama dah....
masa Pesta Buku Antarabangsa kat PWTC....
berapa haribulan ekk ?
*lupa*

memang meriah...ramai orang....
menarik untuk cuci mata...=p
dari kat LRT lagi dah sesak....
aku aim 1 tempat jer..
booth GEMPAK STARZ....=)
gigih aku g cari kat atas....xjumpa-jumpa...
lastly, alahai..kat bawah jer pun....



21 buah komik...=)
berjaya di beli....
itu pun ada 3 buah yang sudah ada tapi TERbeli...
membazir yer !


*gambar aku kidnap kat SINI*


ini free gift from GEMPAK STARZ....
aku dapat 6 beg, 6 fail, 2 mineral water yg cute tue...
kalau boleh nak banyak-banyak....hihihi~
balik tue terasa menyesal...patutnya aku bagi sikit komik tue kat kawan bagi dia bayar....
jadi...lagi banyak aku dapat beg sumer tue....kan ?
ahh~ sudah !
padahal tak guna pun....nampak sangat ketamakkannya~

dah berbulan-bulan Pesta Buku tue berlalu...
tapi komik-komik tue tak habis baca pun lagi...
macam sayang nak baca...bole ?

k laa....pasnie review pasal komik plak....
ermmm...rasa nak buat GiveAway~







p/s :: ade ke orang nak join kalo aku buat GA....? hmmm~

Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

4 comments:

  1. eh. best nye! dh lame xborong buku ni...

    ReplyDelete
  2. bila agaknya pesta buku yang terdekat ?? xpenah pegi pesta buku lagi.. teringin la..

    nak borong buku banyak2...

    Latest entri :
    Game Plant Vs Zombie
    10 Gambar Manusia Pelik

    ReplyDelete
  3. hye rara. minat komik sungguh ye! banyak sangat nih!

    p/s: tak jumpe chat box. ngeee. slow sgt kot tenet ni. hv a nice day. salam :)

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !