. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Sunday, June 12, 2011

. . . viRus SHORTCUT ? . . .




aku baru jer delete virus ke hape tah yang buat semua folder dalam pendrive aku SHORTCUT....now, dah okey laa....jadi dengan sesukasukihati aku gi post kat fesbuk pendrive aku dah okey balik...tapi tetiba ada membe aku nie bagitahu, even dah delete pun, benda tu still ada dalam HIDDEN FILES...
hadoiii~
oh~ aku tak tahu apa benda ini semua ! !
perlu lantak je ke atau ambil berat ?

hmmm~

aku scan and delete kejadah ni kat SINI !
okey ke tak ekk ?


*RISAU*


MOTIF : risau ini akan menjejaskan lappy ! =(


Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

3 comments:

  1. okey jer...mesti gune remover tu pom klo nk scan virus shortcut nih....don't worry...

    ReplyDelete
  2. ouh...ye ea ?
    =) thanks wak~
    baru yakin sikit...=)

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !