. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Sunday, July 17, 2011

:: aRtiS kOmik :: FaKhrUL aNOuR ::


dulu...aku selalu baca majalah GEMPAK...
paling suka "Siri Maskeret Cinta"...
cerita dia best...
dan tak semena-mena aku admirer kat pelukis/penulis citer tu...
sampai tekad nak cari BF nama depan sama dengan dia...
*tah hape-hape perangai gini*
itu lah pengaruh kuat komik ke atas budak baru nak naik...=p


sekarang...aku dah dapat admirer aku tu...
dengan FB, segalanya mudah...
ehemm~ 
dapat jejaki yer...bukan dapat jadikan BF ke hape...=)
sangat suka ! 
sekali sekala aku stalk dia...
karya dia memang dari dulu meruntun jiwa aku...
*ceceyy*
 antara komik pertama yang aku beli.....



HANYA
nampak jer nama dia terus aku ambil dan bayar....
tak perlu belek-belek belakang baca sinopsis bagai...
sebab aku tahu memang jiwa aku ada di dalam..=)
*kombinasi "Siri Maskeret Cinta"*
walaupun aku dah baca semua cerita dalam komik nie kat majalah GEMPAK,
aku still nak beli dan simpan buat koleksi....=)


ASPIRASI SENI



143 KAORU's CAKE HOUSE

paling best ! ! *bagi aku..*
KAORU pun antara kartunis yang aku admirer...
novel nie macam himpunan karya KAORU dalam komik dia sebelum ini....
*pasal KAORU, update nanti plak yer*
novel nie kira macam hasil gabungan mereka berdua...

dia yang aku maksudkan adalah FAKHRUL ANOUR =)

sekian, saya sudahi entry ini dengan pertanyaan kepada AYOUR....

bila nak buat cerita baru ?



TRIMAS kerana sudi baca =)





p/s :: FAKHRUL ADAM....mana lah dia sekarang kan...hehehe~

x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

3 comments:

  1. Subhanallah... TQ so much!
    I would love to cherish this more with words, but I better simplifies it with... alhamdulillah! ^_^

    ReplyDelete
  2. heart yuu fakhrul anour =)
    kipasusahmati ever !

    ReplyDelete
  3. sememangya karya yg sungguh kreatif, keep it up (^^,)

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !