. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Monday, July 4, 2011

. . . bOLA kELayAkan PiaLA dUnia 2014 :: PeNgAdiL tAk aDiL ! . . .




 MALAYSIA vs TAIWAN


3 JULY 2011 :: leg 2 :: Stadium Perbandaran Taiwan

separuh masa pertama....

Minit ke -7 :: gol pertama MALAYSIA dijaringkan oleh AIDIL ZAQUAN hasil dari tendangan percuma.
Minit ke - 30 :: gol pertama TAIWAN hasil tendangan sudut pemain berjersi nombor 7.
Minit ke - 39 :: gol kedua MALAYSIA dari SHAFIQ RAHIM dari sepakan percuma.
Minit ke - 42 :: gol kedua TAIWAN sepakan penalti pemain nombor 7 juga.

separuh masa kedua....

Minit ke - 60 :: sepakan penalti untuk TAIWAN. tak berjaya jaringkan gol. =)
Minit ke - berapa ekk ? tak alert sebab dah bengang dengan pengadil...bagi penalti kat TAIWAN dan kad kuning kat GK SHARBINEE ALLAWEE...bengong ! tak kena apa-apa pun kat pemain TAIWAN tue..belakon jer lebih....tak heran laa kalo gol ke tiga TAIWAN tue sesenang jer dapat...dekat jer kot...
lepastue kat area penalti TAIWAN, dah sah-sah pemain TAIWAN tue kasar dengan pemain MALAYSIA...sekali lagi pengadil tak adil...patut bagi penalti kat MALAYSIA tahu !
dengki ! !

keseluruhan...

- pengadil memang tak adil....
- perlawanan semalam buat aku cemas tak memasal...
- banyak cubaan yang bagus....
- dan banyak juga gol atas langit..hehe =p

keputusan....

MALAYSIA [ 2 ] - TAIWAN [ 3 ]
TAIWAN tak menang bergaya pun oky....
walaupun MALAYSIA tak menang untuk perlawanan semalam, tapi MALAYSIA layak ke pusingan seterusnya dengan kelebihan gol di tempat lawan dengan agregat 4-4...
selepas ini HARIMAU MALAYA akan menentang SINGAPURA ! 
pemain pilihan...



gambar AFF dulu....
suka tengok muka cemas dia tue....hehe~

apa-apa pun...TAHNIAH pasukan kebangsaan....
tingkatkan prestasi untuk perlawanan seterusnya !


GO HARIMAU MALAYA GO ! ! !





p/s :: geram tengok perlawanan semalam.....pangkah kat pengadil itewww !
Photobucket

(: Suka tak ? Komen sket :)

5 comments:

  1. nasib Malaysia dpt teruskn perjuangan..
    nyaris2 gak tu..

    ReplyDelete
  2. memang tak adil pon,sakit hati kita tau..reff main nipu,huhu

    ReplyDelete
  3. pengadil ok jew...:)
    permainan kite x cukup mantap lagi...:)

    follow u

    AWK2...AWK BAIK HATIKAN,LEH X VOTE UNTU SAYE...

    JOM singgah blog saya nak... eh pilihan raye dah mule ke? kat mane? isk...owh....

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !