. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, July 19, 2011

:: CiNta ALLAH ! ::



.Pesanan Untuk Diri Sendiri.






sedarlah wahai diri...
kalau sebelum ini tercari-cari...
masya'allah...
betul kan niat...
menJADI soleh dan solehah...bukan menCARI.....-mujahid dy.R-



dan sedarlah wahai diri...
jika dia mencintaimu......
 Dia tidak akan MENYENTUHMU sebelum menikah denganmu
Dia tidak akan MEMANGGILMU SAYANG sebelum menikah denganmu
Dia tidak akan MELIHAT AURATMU sebelum menikah denganmu
Dia takkan menyebabkanmu LALAI DARI MENJADI HAMBA ALLAH YANG BAIK



isterimu hanyalah wanita akhir zaman
yang punya cita-cita menjadi solehah....
dan
suamimu hanyalah lelaki akhir zaman yang punya
cita-cita membangun keturunan yang soleh...
"Wahai anak Adam, sesungguhnya jika kamu berdoa kepadaKu dan berharap kepadaKu, nescaya Aku mengampuni dosa-dosamu yang telah lalu dan aku tidak peduli. Wahai anak Adam, seandainya dosa-dosamu mencapai awan di langit kemudian kamu meminta ampunan kepadaKu, Nescaya Aku mengampuni dosa-dosamu terdahulu dan Aku tidak peduli. Wahai anak Adam, seandainya kamu datang kepadaKu dengan membawa dosa-dosa sepenuh bumi kemudian kamu datang kepadaKu dengan tidak menyekutukanKu dengan suatu apapun, maka Aku memberi ampunan kepadamu sebanyak dosa-dosa tersebut."


wahai diri....
ucapkanlah...
astagfirullahalazim :: betulkan niat ♥
insya'allah :: semoga diperkenankan ♥
  


sedikit sebanyak dipelajari di : MUJAHID DY.R 






p/s :: tetap sinari diri ku dengan NUR kasihMU ya ALLAH...
p/s :: link kuning tersembunyi pesanan bermakna...klik situ ya !


x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

6 comments:

  1. Very interesting subject , thankyou for posting .

    ReplyDelete
  2. Hebat betul Allah yek... cuba lah kalu manusia kita kutuk cukupx2 lepas tu nak minta maaf balik... Rasenye mati hidup semulalah dia tak mahu... :))

    ReplyDelete
  3. hmm.. best neyr cinta cara Islam.. special sgt.. hehe

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !