. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Saturday, July 16, 2011

:: yOu'll NEVER wALk aLonE MALAYSIA ! ::


oh ! sedih !
camne aku boleh terlupa yang harini...

LIVERPOOL vs MALAYSIA 

hurmmmm~

akibatnya...
......................
harinie...
 ..........................
automatik aku akan kebosanan dalam bas.......

sedih tahu !



saya minat LIVERPOOL !
 
YOU'LL NEVER WALK ALONE !




saya sokong MALAYSIA !

TANAH TUMPAHNYA DARAHKU !

disebabkan aku suka dua-dua....
jadi tak yah tengok lah....

*ayat pujuk hati sendiri*


=)
okey !
=)
xpe....
=)
xpe...kan ?
=)
 .
.
.
.
.
.
.

oh ! tak boleh laa.....
nak tengok ! ! ! ! ! !




p/s :: mak boleh tak cancelkan nama kakak ? ?

x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

4 comments:

  1. kene tengokkk,.huhu,.dh trlambat CN dtg sni,..dh mnang pon si liverpool,.huhu,.xpela,xde rezeki malaysia,

    ReplyDelete
  2. amir aizat
    YNWA MALAYSIA =p
    hihi~

    CN
    xpe...mereka team besar...

    keyri
    6-3 laa...

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !