. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Saturday, August 6, 2011

:: BeRikAn aKu CiNta ::



Tuhan Berikan Aku Cinta




Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta







Ketika Cinta Bertasbih
 .wish list.
 
- saya nak NOVEL dia !
- saya nak tengok CERITA dia full ! movie + drama...
- saya nak seperti Ustazah Anna...heh~
- saya mahu jodoh seperti Ustaz Abdullah Khaerul Azzam...hikhik~


tetiba ada wish list...nak mintak ditunaikan ke hape ?
*ade ker yang nak tunaikan ?*
heh~

eh...tadi citer pasal lagu kan ? tetiba citer Ketika Cinta Bertasbih....dah kenapa ?
sebab lagu ini ada dalam citer KCB...
dan sekarang cerita itu sumber inspirasi dan semangat nak jadi yang lebih baik....
seronok tengok cara hidup dorang...=)
mahu ikut berada dalam golongan itu....
golongan beriman beramal soleh...
aminn~





p/s :: Tuhan berikan aku cinta HALAL =)

x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !