. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Saturday, August 13, 2011

:: MIMPI : MainAn tiDuR @ pEtANda ? ::


Assalamualaikum....



"aku memohon perlindungan-Mu YA ALLAH daripada perkara itu...."

sedang aku online tadi...tetiba rasa mengantuk...
dan tidur...

datang pula satu mimpi....
aku duduk dalam bilik abang,
tetiba gigi aku berdetap-detap atas dan bawah....
kuat...
macam menggigil kesejukan...macam orang sawan pun ade....hmmm...
tak lama lepas tue, satu per satu gigi bawah aku gugur...
dari depan ke belakang akibat detapan yang kuat tadi....
dan akhirnya gigi bawah aku habis semua tertanggal...

oke ! itu point utama mimpi tadi...
dan aku terus bangun....mengucap panjang...
sebab aku ada baca tentang tafsiran mimpi...
yang mana kalau mimpi gigi tercabut, 
itu PETANDA.....
 ada orang yang akan meninggalkan kita....
aku betul-betul harap itu hanya MAINAN TIDUR...



nauzubillahi min zalik~
 






p/s :: sedikit sebanyak mimpi nie mempengaruhi emosi aku...
puasa-puasa nie, mimpi aku pelik-pelik belaka....


x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

1 comment:

  1. entahlah saya selalu mimpi seseorang yang saya kenal macam kawan sekolah,saudara mara kadang-kadang tu orang yang pernah menyakitkan hati kita tapi cuba rujuk tafsiran mimpi tak ada pun dalam senarai..mungkin mainan tidur

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !