. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Monday, August 8, 2011

:: tELePati :: aDaLah CarA sAya sERu ex bF ::


Assalamualaikum....=)


suke tak stalk-stalk ex awak ?
kadang-kadang bukan nak stalk pun..tapi TERstalk...kan ? kan ?
mungkin tetibe TERingat, TERindu, TERkenang, TER-ter lah semuakan...
sebenarnya tak de "TER" itu pun adoiyaii...
saje tanak mengaku....

kenapa tetiba citer pasal nie...
sebabnya...tadi....ternampak entry tertarik...
yang dipost oleh.....errrr~


*baca tajuk entry itu*

oh tidakkk ! ! !
mencikk tahu !
TERusik perasaan...




beginilah aksi berTELEPATI...=p

sambil cakap dalam hati..
" Mr.dot.dot (nama ex) call laa saya...SMS laa saya..."
ulang sampai dia bagi feedback..
"hai awak !"

itu pun kalau ada....untung laaaaaa~

selalu bab terkenang nih feel datang time memalam...
biasalah kan...tengah cari mood nak tido...
tiba-tiba TERflash back..."TER" gitu yer....
saya kalo tetibe teringat kat ex, dengan kuasa yang saya ada.....
*macam SAILORMOON*
saya main TELEPATI...! ! !

bagi saya, inilah cara paling comel...
konon-konon ada kuasa lah kan boleh menarik dia sms ke call ke...
jadi....main lah telepati sampai tertido...huhu~
bila dah tertido, itu bermakna...NON HADO kuasa lahaii~
buat bahan nak tido jer....
akhirnya....

(^________^)
sweet dream~
*manatahu jumpa dalam mimpi*

esoknya bangun....
tergelak-gelak....
oh ! apakah yang aku buat semalam ?
TELEPATI ? ? ?
bhahahahahha~


errr~
awak pernah ker main TELEPATI cam saya ?
berjaya takk ?






p/s :: ya ! redha, xde kuasa sebenarnya...tapi...sekurang-kurangnya, jadi ubat insomnia aku...=p

x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

3 comments:

  1. kesian dia.....
    siap TER.... TER.... TER...

    di bulan puasa nie....



    si TERuna...

    selamat berpuasa....

    ReplyDelete
  2. =.=" berkesankah? kalau berkesan nak telepati utk sruh aaron aziz balas twitter...agak2 dia balas x?

    ReplyDelete
  3. comel gila pakai telepati macam tu. hihihi.
    penah wat macam tu. dok seru2 dalam hati time nak tido,
    tetibe muncul pulak dalam mimpi.
    mimpi pun jadi laaa~
    janji dapat tatap muka.
    haha.;)

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !