. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Saturday, September 3, 2011

:: bERCiNtALah sELePas NiKah ::





♥ Saya rasa awak suka saya...
♥ Saya pun rasa saya suka awak...
♥ Tapi saya taknak kita jadi macam orang lain...
♥ Saya nak berkat Allah...
♥ Biarlah awak fikir saya sombong taknak layan awak...
♥ Biarlah apa pun orang nak cakap...
♥ Cuma kalau satu hari nanti awak rasa saya layak jadi ibu kepada anak awak...
♥ Jumpalah mak ayah saya...
♥ Kita bercinta lepas nikah...



terharu dengan kisah yang baru saya baca tadi....
berkisar tentang PERCINTAAN SELEPAS NIKAH...
jom baca ! =)



Ya Allah..Jodohku ditanganmu..
Kalau benar, Cinta aku pada si dia..
Hanya menambah timbunan dosa...
Aku mohon ampun Ya Allah...
dan seandainya Allah telah menjadikan cinta itu milik kita,
maka mintalah semoag Allah permudahkan kita bertemu dalam ikatan yang paling mulia dalam redha Nya, insyaAllah..







p/s :: temui jawapan yang sukar untuk diluahkan....
mungkin hati kena kuat lagi....=)


x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

2 comments:

  1. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !