. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, September 13, 2011

:: CapitAL H ::





aku tak tahu laa kenapa capital "H" nie sangat memberi kesan dalam hidup aku....
mungkin "H" nie sangat charming bagi aku yang selalu berangan kisah Cinderella....
mungkin juga "H" nie hebat....
hebat kerana sanggup merenyok sekeping hati yang ikhlas memberi kasih...
ya ! memang sangat berterima kasih...

itu dulu....
dah lama sangat dah.....
tapi kesan tetap ada.....
sampai nampak jer sesiapa nama "H", cuba elak....
tak mahu kenal...tak mahu nampak....
kadang-kadang nama dia bukan "H" tapi ada juga laa huruf H didepan,
terus rasa anti jugak....
terukk kan ?

aku tak benci....dah lama aku ikhlaskan...
cuma bila nampak nama tue, rasa lain macam...
macam-macam rasa ada....
macam mana eh nak biasakan dengan nama "H" tue ?
kena tulis nama tue banyak-banyak ke ?
*dah macam melukakan hati sendiri plak*

takpe laa...memandangkan sekarang pun aku dah ada kawan nama yang sama...
yang pasti peribadi dia memang lain dari empunya "H"...
hebat dapat kawan macam dia...mungkin banyak ilmu boleh dikongsikan...
banyak nasihat dan pandangan boleh diperoleh...
insya'allah~


tak semestinya orang yang nama "H" itu perangai sama....
myra, sila betulkan cara pemikiran anda...


diskriminasi "H-H" sedunia bak kata kawan aku yang namanya "H" juga..
terasa letttewww~
=p


kanak-kanak betul pemikiran aku...
:)




x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

3 comments:

  1. erkkkk...saya tak bersalah mak incek...T_T

    ReplyDelete
  2. yup, betul tu..tak semestinya orang yang nama "H" itu perangai sama..hehehe

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !