. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Monday, October 10, 2011

:: NiKmAt SaKit ::







Dari Abdullah r.a katanya : "Aku datang mengunjungi Rasulullah s.a.w ketika beliau sakit, lalu kusentuh baginda seraya berkata: "Ya Rasulullah! Demam anda bertambah teruk." Jawab baginda,"Memang demamku sama dengan demam dua orang kamu". Kataku pula, "Semoga anda mendapat pahala berganda pula." Jawab baginda: "Semoga!" Kemudian sabda baginda pula: "Tidak ada seorang muslim yang ditimpa cubaan berupa sakit dan sebagainya melainkan dihapuskan Allah Taala dosa-dosanya, seperti pohon kayu menggugurkan daunnya."

(H.R Muslim) 
 


 
 
♥ Nikmat sakit ♥
 
 

- Saya tak suka makan UBAT.
- Tapi saya nak sihat semula.
- boleh ke ?
- tak boleh ea ?
- baiklah saya makan UBAT bila dah tak tahan.
- Eh ! teruk betul nurse nie.
heh~ :)
 

semoga saya sihat 
macam awak !



x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !