. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, October 11, 2011

:: PenjaGa.PeLinDUng : BuAt iMaM MaSA dEPankU ::



Uhibbuki Fillah Habibti


Jika kamu Imam masa depanku...
Aku mahu DIBIMBING kamu...
Aku akur DIPIMPIN kamu...
Luruskan aku dengan AGAMAMU...

Jika kamu Imam masa depanku...
Imamkan aku dengan SOLATMU...
Lenakan aku dengan ZIKIRMU...
Lindungi aku dengan DOAMU...

Jika kamu Imam masa depanku...
Nasihati aku tenangkan aku...
Bahagiakan aku wahai PENJAGA...
Pinanglah aku wahai PELINDUNG...



-01SEPT2011 @ 11:56:56 PM-




yang sebenarnya.....ini.....
kesinambungan dari PENJAGA.PELINDUNG : JAWAPAN ISTIKHARAH....




ermm....ermm...ermmm...errrrr~
=.=
*malulah*
bila baca balik...


haruslah aku taktahu siapa IMAM MASA DEPAN aku kan...
mungkin seseorang bernama PENJAGA.PELINDUNG...:)
eh.taktahulah !
:D






p/s :: cantik x doodle aku ? aku xpandai doodle pakai paint ke pakai photoshop ke pakai photoscape ke...
aku tahu doodle by hand jer...
konon-konon itulah gambaran Imam masa depan aku....ceceyyy~ :p

x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !