. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Wednesday, January 11, 2012

:: AnDai RAsuLuLLAh BeRsAmA kita ::


Assalamualaikum :)


pagi tadi, saya rasa cam hepi jer...
bila dah petang, saya rasa serabut pulak...
dah kenapa kau myra ?

erm !

pastue saya post lagu yang menginsafkan kat FB banyak-banyak...
tak de laa banyak...2-3 jer...
lagu-lagu yang selalu saya dengar kat MP3 player time saya rasa lalai, leka, putus asa....
supaya cepat-cepat kembali sedar, insaf dan bermuhasabah kembali...
maklum laa....hati kita yang comel pink nie, kena selalu rawat...
jadi, jangan lah bagi hati awak kat orang kalau tak pandai rawat hati sendiri...
*ape aku merepek nie ?*

oke...xpe....abaikan...hehe~
actly tadi kan....
saya bosan...dan ada kawan FB nie syorkan saya dengar lagu arab...
sila laa PLAY....dan...hayati maknanya....
pasti awak pun rasa apa yang saya rasa....




T_T

jap...belum habis lagi...
ada satu lagi video....
meremang kot bulu roma....
wordless sangat....







SUBHANALLAH ! !

rasa RINDU tak ?
rasa nak NANGIS tak ?

T_T

  "Ya Allah selawat dan salam ke atas Nabi Muhammad dan ke atas keluarga Baginda seperti Engkau kurniakan kepada Nabi Ibrahim dan keluarganya. Sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Terpuji dan Yang Maha Mulia. Ya Allah, berkatilah ke atas Nabi Muhammad dan ke atas keluarga Baginda seperti telah yang Engkau berkati ke atas Nabi Ibrahim dan keluarganya. Sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Terpuji dan Yang Maha Mulia".





NotaHati :: RINDU pada RASULULLAH, sentiasa lah basahkan lidah dengan berselawat ke atas baginda...


x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !