. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Monday, January 23, 2012

:: SeBaLik seNyUm ♥ ::


Assalamualaikum :)


"Awak kan suka senyum..."


senyum itu beri kekuatan.
senyum akan menghilangkan garisan kesedihan.
senyum memberi ketenangan pada yang memandang.
senyum lah walau sedang berduka.

[:)]


. . . . . . . . . . . . . . . . . 


tapi hari ini,
gigih lukis garis senyuman di bibir.
namun butir-butir air mata yang muncul.
susahnya nak senyum.
maaf dan pergi ?
aku masih harap datang kembali.

[:'}]

*hilang inspirasi yang bawa senyuman*

. . . . . . . . . . . . . . . . .


redha dan berserah.
penat fikir apa yang terbaik.
letih belagak kuat sedangkan masih lagi anak manja.
perlu pelukan, perlu sokongan.
tapi hanya senyuman yang aku ada.

[:)]

*muncul masalah yang bawa senyuman*

. . . . . . . . . . . . . . . . . 


aku rasa aku sangat kuat bila mampu tahan air mata dan terus tersenyum.
aku rasa aku sangat kuat bila mampu menangis dan pujuk diri sendiri.
hakikatnya.....aku rasa aku sangat tak ada siapa-siapa.

[:)]

*syukurlah aku masih ada Allah untuk terus tersenyum*

. . . . . . . . . . . . . . . . . 




Ingat Myra, perancangan ALLAH lebih baik.
Ingat Myra, 
Allah pasti permudahkanlah urusan mu.
Allah pasti permudahkanlah jalan mu.
-Dengan izin Allah-


tolong bawa aku ke bulatan gembira.

T_T



NotaHati :: ulang kali ingatkan diri ini UJIAN HIDUP.


x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !