. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Thursday, January 12, 2012

:: TWinKLe AwAy : MeNujU MaSa DePan yAng TAk PAsti ::


Assalamualaikum. :)





S E R A B U T

oleh itu....nak bawak diri bermusafir seminggu mungkin....atau lebih..huehuehue~
- nak pegi mencuba nasib...harus doakan aku berTUAH ! tahu !
- nak pegi Bulatan Gembira. LaaLAaaLaaa~ 
"Saya confirm awak akan suka tempat nie..."
Baiklah ! saya nak pegi :)
- nak sengalan poyo-poya dengan kawan-kawan cinta mati dan makan chicken chop, cool blog, tutti frutti, sushi, kepci, mekdi, bla bla bla bla (oh myra...pliss pilih satu dalam senarai nafsu) huhu~
- nak jalan-jalan sampai kurus...ngehngehngeh~ 
dapat pegi kelah kat air terjun best jugak nih...hmm~

A N N O Y I N G

bila....
- status kawan-kawan macam....euwwwww~ xboleh terima.xboleh terima.tolong ! ! ! !
annoying macam mana pun, dia tetap kawan kita..kan awak ? kita kan dah lama kawan...mungkin akibat pengaruh kerja dia yang super stress menyebabkan dia annoying...maaf kan dia yer awak...
tolong jangan dingin bila kita-kita berkumpul...tolong yer ! saya datang dari jauh nie..(ceyy...padahal jauh manalah melaka-kL tue) :p
- aku pun annoying jugak.....
hekhekhek~ gelihati bila baca status-status kat FB yang over tue..nak MUNTAH ! wekkkk ! rasa nak deactive FB dengan segera...
apetah lagi bila gatal tangan klik entry lama dalam blog nie...super-duper nak MUNTAH...how come kau boleh share idea kau kat sini yer Myra...geli tahu ! 

B O R E D . B O R I N G . B O S A N

tak tahu mana arah yang patut dituju. Oh ! seperti budak belasan pulak yang xtahu nak pilih apa bila masuk tingkatan 4.
- aku selalu fikir...bila buat benda yang kita xsuka atau berada dalam keadaan yg tak gembira..atau bahasa mudah TEKANAN, akan membuatkan kita cepat tua...maka, aku tak suka ! tak suka ! tak suka ! berada dalam situasi tersebut...padahal, bila difikirkan dengan lebih positif, sebenarnya keadaan itu lah membuatkan kita menjadi MATANG ! dengan itu, patut lah aku tak MATANG dari dulu. Ini kerana, aku suka main-main....:p

W I S H L I S T

Antara segala macam yang aku mahu...baik yang belum ada, atau nak tukar baru....
- Lappy. (cantik kan lappy kaler purple..?hmm.)
- Handphone.(asal ada wifi oke je :p)
- Telekung. (nak putih purple bole?)
- Kitab Riyadhus Shalihin (lama gile nak.hai kinokuniya ! ada ke? )
- Tudung. + Niqab. (masa depan. masa depan.)
- Blouse (baru nak belajar jadi ayu..tolong support sy ! )
- Komik (erm...banyak sangat dah yg miss.mcm xmampu nak beli semua T_T)
- Plushie (comel gile benda nie)
- Semua buku karya Fatimah Syarha (tak sabar !)

eh.banyak ! macam tamak plak dah. untuk yang mampu aku miliki sekarang, akan aku cari masa aku bermusafir merantau ini...ecececeyyy~ ayat xbley blah...
itu pun, kena jeling purse jugak...
oleh yang demikian, untuk memiliki segala wishlish yang selebihnya, sila lah doa kan aku bertuah dalam mencuba nasib...! jadi boleh laa aku memiliki kesemuanya tanpa prejudis. haha.

suka atau tak.....aku perlu melaluinya....dengan niat....kerana ALLAH.


.
..
...
....
.....


*bersemangat lah sikit MYRA ! !*


 -inilahbudakgemokcomelbarangkaliyangnakmerantau-






"Orang berilmu dan beradab tidak akan diam di kampung halaman. Tinggalkan negerimu & merantaulah ke negeri orang. Merantaulah, kau akan dapatkan pengganti dari kerabat dan kawan."

-Syair Imam Syafi'I-


stok baru ingat yang aku insan yang berILMU lah nie...hehe~
dan sudah pasti lah aku beradap sopan santun. :p
selamat merantau kepada Maizatul Amira...semoga dapat Imam Masa Depan...EH !
*ayat sebenar...semoga dapat masa depan yang cemerlang*

>.<






. N O T A H A T I .

♥ Sudah penat mencipta mimpi, mari berlari mengejar realiti. [:)]
twinkle away~*

x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

1 comment:

  1. rara??..same lah!..haha...aii sy baru follow ur blog..klau sudi singgah la blog sy n follow yea..(^_^)

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !