. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Wednesday, May 9, 2012

:: BeRpEstA BuKu ::



Assalamualaikum !

:)

sudah pun berakhir Pesta Buku Antarabangsa.
rasa nak beli 100 buah buku dan buat stok untuk setahun dua.
tapi mana mampu.

apa-apa pun,

tiga kali juga saya mengharungi lautan orang ramai di PWTC.
kali pertama pegi, adalah bersamaan perhimpunan BERSIH.
jadi heaven sikit sebab tak ramai sangat orang.
kali kedua pegi, hari pekerja.
agak ramai juga orang. sesak.
kali ketiga, masa balik keje.
memang tak sesak sebab dah nak tutup. haha~

tapi kali pertama pegi je, saya dah beli banyak buku.
keluarkan duit tanpa prejudis.
konon-konon nak simpan sikit.
akhirnya memang sikit dalam simpanan.=.=

sepuluh buku ilmiah.
lapan komik.

komik ?
bukan kau kata nak elak dari beli komik ke ?
haha.maaf.
memang tak boleh tahan tengok komik yang bersepah tue.
:p

saya beli buku...saya harap dapat manfaat dari buku tersebut.
dan bila dah dapat manfaat, saya pinjamkan pada kawan-kawan supaya mereka pun dapat apa yang saya dapat. saya nak menyampaikan apa yang saya baca memang tak pandai.
jadi dengan cara macam nie harap terlaksana juga apa yang dikatakan "dakwah"

insya'allah.



nampak tak kesan minyak di muka ?

Alhamdulillah. sedikit sebanyak dah berjaya pendekkan wishlist.
oke. now ! boleh tambah wish yang lain pulak.
:)


NotaHati :: dah beli banyak buku, rasa sayang nak baca.
tah hape-hape.



x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

1 comment:

(^___^) / sAy sOmEtHing !