. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, November 19, 2013

:: KeEp CaLm ? ::


Assalamulaikum.

Dah lama sangat tak membersihkan blog ni.
banyak application dah tak berfungsi pulak tu.
paling sadis, dah tak ingat macam mana nak buat itu ini.

(=.=")

sejak dah lama tak merepek ni, banyak sungguh perkara berbangkit yang rasa nak dibangkitkan.
tak cukup dengan tu, rasa terbangkit juga dgn ketidakpuasan hati menghadapi hari mendatang dgn jadual kerja yang baru....

biasa lah.
sebagai seorang AKU, mmg aku cepat terasa serabut.
mana ada org gembira nak buat perkara yg dia tak suka kan ?

boleh terima.
tapi makan masa.
balik pada "kawan baik" aku.
ajari aku berlapang dada.





Notahati :: serabut hari ini.




x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

No comments:

Post a Comment

(^___^) / sAy sOmEtHing !