. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Tuesday, July 19, 2016

. Sekadar Meluah Rasa .






Kalau dulu, aku ada perancangan, ada visi dan misi.
Sekarang semua aku dah letak tepi. tak cukup dengan itu, aku tolak lagi bagi jauh.
hahaha~

Nak kata aku putus asa, mungkin juga.
aku rasa penat. Aku nak berhenti sekejap.
tapi bila dah berhenti ni, nak bangkit balik rasa berat pula.
mungkin dah gemuk.

eh !

bila rasa perlukan nasihat ni, ada dua ketul kecintaan jer yang aku tuju.
Serinna dan Hani. Dua orang wanita solehah yang tak pernah kata-katanya tak menyentuh jiwa dan hati aku. Butir bicara penuh lembut dan sopan tapi cukup memberi rasa yang sangat dalam.

Bukan tak ada kawan yang lain, cuma dua ketul ni yang paling kuat kimia dia dengan diri aku.
entah. kadang rasa seperti banyak persamaan antara kami.
jadi bila bercerita tu cepat bergaul sebati tanpa perlu gigih fahami.







berjurai air mata tu biasa.
lepas tu terus rasa ringan.

kebiasaan bila berjumpa, belum berpisah dah rasa rindu.
taknak lepas kalau boleh. nak bawa balik masuk dalam handbag.

mujur tak muat.

andai diorang ni lelaki, dah lama ajak kawen.

hahaha~

:D






x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

1 comment:

  1. You are so lucky for having some good friends! hehe.

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !