. LiNk bLogWALking RARA . . . WiNkk-WiNkk~ .

.............

Wednesday, July 13, 2016

. Selamat Hari Raya .



Assalamualaikum.

:)

menaipnya aku disini adalah untuk mengucapkan....








ini sahaja gambar raya aku.
bersama anak buah bertudung merah mak ngah.
nampak sebaya bukan ? kah kah kah.

untuk tahun ni,
aku memang tak ada persiapan apa.
baju raya pun rembat je mana-mana yang tergantung dalam almari.
biasa laa...single mingle cemni tak ada feel sangat pun nak raya.
lebih-lebih lagi jiwa aku tengah hilang.

fasa menyendiri, terasing dan.....entah

*tetibe macam sendu pulak di entry hari raya. huhu~*




ok lah !



SELAMAT HARI LEBARAN ! ! !



Feel raya tu memang mati sekejap bila kau single,
nanti bila kau dah berkahwin, inshaAllah mula membara.
dan terus membara bila kau dah ada anak-anak-anak.

maklum laa...
bila dah berpasangan, kau dah start fikir nak sedondon warna apa,
shopping kat mana, kuih raya nak buat ke nak tunjuk,
baru macam hidup kau huru hara ria riang di hari raya.


khennn ?

emkaybai~




notahati :: harap tahun depan aku raya bersama senyawa suami disisi. oii doakan !




x_589e5a1

(: Suka tak ? Komen sket :)

1 comment:

  1. Insyallah. Doakan yang terbaik untuk awak. Moga bertemu jodoh yang baik2 :)

    ReplyDelete

(^___^) / sAy sOmEtHing !