. BLOGWALKING .

.............

Monday, January 22, 2018

. Teruskan hidup .


Hai !


Setahun dan dua tahun kebelakang.
Aku guna BR1M demi penuhi kehendak yang satu ni.
Kehendak ni kalau tak penuhi, boleh jadi tak ketahuan juga la.
Aku sanggup berbelanja sampai tak makan.

Ha. BUKU lah apa lagi.
Ahahaha~
Buku ni bukan selalu aku beli.
Jadi bila beli, aku macam betul-betul membeli belah dengan riangnya~ lalalalala~ 
Gittew~

Untuk tahun ini, aku macam "nak stop dulu la beli buku. Nak habiskan sepetak rak buku ni ha." Namun saia ta kuad awaaaaaa~
Nanti tunggu laa bila iklan penerbit-penerbit buku yang terlibat dalam PBAKL memenuhi socmed kau tanpa belas ihsan.
Tak boleh tahan der~

Oleh yang demikian, aku akan mencari nafkah lebih kerana, dengan membeli, bau dan melihat buku, aku jadi bersemangat. 

Btw, niat kerja kerana Allah ya rakan-rakan. Apa kena mengena sebenarnya dengan tajuk entry "Teruskan hidup" tu ?
Kaitannya adalah....esok insyaAllah aku mulakan kerja di tempat baru, suasana baru, kawan baru, doktor baru, pesakit baru dan semuanya lah baru.

Semoga dipermudahkan.
Doakan aku.

Kbai~
*sis is nervous gais*







(: Suka tak ? Komen sket :)

1 comment:

  1. Pesta buku tak lama lagi dah.. =) Boleh la beli buku nanti yea..

    ReplyDelete

sudah baca harap komen :D